Gdy dzieci są małe, daj im solidne korzenie.
Gdy są duże, podaruj im skrzydła.
Kadra przedszkola
Dyrekcja
- dyrektor mgr Anna Musiał,
absolwentka filologii polskiej i filologii rosyjskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Podyplomowo ukończyła również studia na kierunku pedagogika przedszkolna z zarządzaniem przedszkolem. Interesuje się literaturą i językoznawstwem oraz zagadnieniami z pogranicza lingwistyki i psychologii. Jej pasją jest sport. W swoim sportowym cv ma liczne starty w maratonach, triathlonach i zawodach pływackich. W pracy stawia na metody aktywizujące oraz ruch jako podstawę wieloaspektowego rozwoju dziecka. Ma naturę społecznika, lubi wyzwania, a wszystko, czego się podejmuje, robi z niezwykłym zaangażowaniem i pasją. - z-ca dyrektora mgr Magdalena Janek,
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Podyplomowo ukończyła również Organizację i Zarządzanie Oświatą. Cały czas poszerza swoje kompetencje, uczestnicząc w szkoleniach, warsztatach i webinarach.
W swoim zawodzie ceni sobie przede wszystkim bezpośredni kontakt tak z dzieckiem jak i rodzicem, stawia na szczerość i naturalność oraz bliską relację pełną wrażliwości i empatii.
Wychowawcy
- mgr Teresa Baster
- mgr Magdalena Dudek-Pala
- lic Anna Śmigla
- mgr Agata Czyż
- mgr Barbara Gołębiowska-Małek
- mgr Małgorzata Dziechciowska
- mgr Anna Domagała
- mgr Magdalena Orzeł
- mgr Joanna Socha-Ziętara
- mgr Anna Gicala
- mgr Sylwia Woźniak
- lic Elżbieta Gajdzik
- lic Paulina Michałek-Stochlińska
- mgr Jolanta Szwajdych
- mgr Magdalena Szyszuk
- mgr Anna Brzezina-Sołtys
- lic Julia Malczewska
- mgr Angelika Chomicka
- mgr Olga Łazarz
- lic Vlada Vasilevskaya
Nauczycielki stale podnoszą swoje kwalifikacje kończąc studia, uczestnicząc w licznych kursach zawodowych, warsztatach pedagogicznych, podejmując naukę na studiach podyplomowych. W swej pracy wykorzystujemy:
- metodę Dobrego Startu – Marty Bogdanowicz
- metodę projektów badawczych
- metodę I. Majchrzak – wprowadzenie dzieci w świat pisma (alternatywna koncepcja nauki czytania)
- metodę Batii Strauss – aktywne słuchanie muzyki poważnej z elementami ruchu i tańca z wykorzystaniem idei Carla Orffa,
- program autorski E. Gruszczyk – Kolczyńskiej – „Dziecięca matematyka” (rozwijanie myślenia matematycznego drogą zabaw, doświadczeń, gier.),
- metodę ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne,
- gimnastykę twórczą wg R. Labana i Kniessów,
- prowadzą prace wg własnych programów autorskich.